03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

אבקת גלידה שוקו/וניל

494 אבקה להכנת גלידה גלידה למכונת גלידה
60.00 to 90.00 from 8 sellers Sellers:
אבקה להכנת גלידה - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
אצלנו ניתן להשכיר מכונות גלידה ולרכוש אבקה איכותית להכנת גלידה שוקו וניל אמריקאית כנסו מיד לראות לבד מחירים סיטונאים רק 60 שח

אבקת גלידה במשקל של 1 ק"ג קיים וניל או שוקו כשר בהשגחת בד"ץ ירושלים העדה החרדית לאלרגים : מכיל גלוטן יש להוסיף 4 ליטר חלב ( כדאי חלב בטעם וניל ) או 4 ליטר מים ( לרוצים פרווה ) המכונה עצמה חלבית ) להוסיף בין 0 ל 8 כפות סוכר לפי בטעם

כמות:
₪60.00 ₪90.00
תאריך השכרה:
שימו לב! במידה ויום החזרת המוצרים הוא ביום ראשון לא תחוייבו על יום שבת
נכנס ברכב פרטי

אבקת גלידה שוקו/וניל

 

מה היתרונות של אבקת גלידה?

אבקת גלידה שוקו/וניל הופכת את אחד המאכלים הכי פופולאריים בעולם לנגיש מאי פעם. במקום להסתבך עם חומרי גלם, עם הקפאה ועם תהליך ארוך של הכנה, אפשר פשוט להוסיף את האבקה ולהשתמש בה על מנת להכין גלידה טעימה. לאחר מכן, כל שנותר הוא לבחור מתי להגיש את הגלידה והאם לשלב אותה באירוע.

 

למה לבחור אבקת גלידה שוקו/וניל?

כדאי לבחור אבקת אבקת גלידה שוקו/וניל בגלל שאלו טעמים שכולם אוהבים. גברים, נשים, ילדים מבוגרים יכולים לבחור בין הטעמים השונים ולגוון את התפריט שלהם גם בעיצומו של האירוע. בנוסף, הטעמים של שוקו או וניל מסתדרים מצוין עם שאר המאכלים ויכולים לשמש בתור קינוח אקסקלוסיבי. אם מצרפים למשוואה את העובדה שישראל היא מדינה חמה עם אקלים ים תיכוני, מבינים למה אבקת גלידה שוקו/וניל זמינה ורלוונטית לכל אורך השנה.

 

מה עושים עם אבקת גלידה שוקו/וניל?

חבילה של אבקת גלידה שוקו/וניל במשקל של 1 ק"ג יכולה להתאים לכל סוגי האירועים. חבילה כזו של אבקת גלידה שוקו/וניל מתאימה למשל לאירועים פרטיים שמתקיימים בחצר ובגינה כמו ימי הולדת, אך באותה מידה היא גם יכולה לשדרג אירועים מסחריים או עסקיים. חוץ מזה, אבקת הגלידה טעימה מאוד ויש המון משפחות אשר משתמשות בה גם בשגרה – כמו למשל בסופי שבוע או בימי חופש עם הילדים.

 

כך מכינים גלידה

הכנת הגלידה עם האבקה פשוטה וזמינה. ראשית, מוסיפים לאבקה כ-4 ליטר חלב ומומלץ להשתמש בחלב בטעם וניל על מנת לשדרג את התוצאה הסופית. לחילופין, ניתן להוסיף לאבקה 4 ליטר מים וכך להשיג גלידה פרווה – למרות שהמכונה עצמה חלבית. לבסוף, כל שנותר הוא להוסיף 0-8 כפות סוכר לפי הטעם ולהתחיל להגיש גלידה צוננת ומרעננת.

 

גם כשר וגם טעים!

אבקת גלידה שוקו/וניל כשרה בהשגחת בד"ץ ירושלים העדה החרדית מוכיחה את עצמה. צריך לזכור שהיא מכילה גלוטן ויש להביא את זה בחשבון אם מגיעים אל האירוע אנשים עם אלרגיות, אבל מכל שאר הבחינות מדובר על אטרקציה מושלמת ובעיקר משתלמת.


אבקת גלדיה אמריקאית ,

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת