03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע אפור

1514 סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע אפור כורסה והדום לקנייה , כורסה והדום למכירה , כורסה לבית לקנייה , כורסה לבית למכירה ,  כורסא  והדום , כורסה והדום , כורסא והדום למכירה , כורסא והדום למכירה
סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע אפור - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
כורסה והדום מהממים בצבע אפור לקנייה , ברמה איכותית וטובה ביותר במחירים שווים לכל כיס , 1400 ש"ח בלבד כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !!

 

מידות כורסה:
עומק - 73 ס"מ
רוחב 90 ס"מ
גובה ישיבה - 46 ס"מ
גובה גב ( מהמושב ומעלה ) - 65 ס"מ
גובה כללי ( מהריצפה ) - מטר

 מידות ההדום:
 רוחב - 90 ס"מ
אורך - 54 ס"מ

 צבע ריפוד לבחירה: ורוד עתיק , אפור , כחול , חרדל , שחור , שמנת וירוק 

לשימוש בתוך הבית

ריפוד בד קטיפה עבה ואיכותי, נעים למגע וקל לניקוי

שלדה עמידה וחזקה מעץ אלון מלא

רגליים עשויות ברזל בצבע שחור

הוראות ניקוי: ניקיון באמצעות מטלית או מגבון לח בתוך הריפוד נמצאות רצועות אלסטיות שתי וערב עם ספוג כחול קשיח וספוג סגול רך יותר

כמות:
₪1,400.00 ₪1,750.00
הוספה לסל הקניות
156+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: -
מחיר משלוח: 90
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי


סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע אפור



הצבע האפור – פתרון מושלם למערכות ישיבה

אחד היתרונות הכי גדולים של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע אפור בא לידי ביטוי בגוון. באמצעות הצבע האפור ניתן לשדרג באופן מיידי את חלל הפנים של הבית, לרענן את הסלון ולמנוע הוצאות מיותרות. יתרה על כך, סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע אפור משלב בין מראה אסתטי מרשים לבין ביצועים פונקציונאליים ברמה הגבוהה ביותר.


 


מה היתרונות של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע אפור?

צבע אפור נוח מאוד לניקיון ולתחזוקה. באמצעות הצבע האפור אפשר להפוך את מערכת הישיבה, הריהוט או הכורסה למשהו שמשלים את העיצוב הרגיל של הסלון ואף משדרג אותו. מבחינת סגנונות, צבע אפור גם מאוד מתאים לעיצוב מודרני ויכול גם להתכתב עם מאפיינים של עיצוב קלאסי או כפרי.


 


לא רק הצבע קובע

אבל כמובן שיש עוד כמה יתרונות שאותם ניתן לראות באים לידי ביטוי עם בחירה נכונה של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע אפור. באמצעות סט מן הסוג הזה, אפשר כבר בפעם הראשונה להשיג כורסה והדום שמתאימים אחד לשני ולא יוצרים עומס ויזואלי על המבקרים או האורחים. בהמשך, הדגם של סט וכורסה מפנה מקום בתוך הסלון של הבית וכך מאפשר לנצל אותו טוב יותר לצרכים אחרים.


 


איך בוחרים סט של כורסה והדום?

דרך אחרת לראות את היתרונות של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע אפור היא להשוות אותו לסטים אחרים. בהשוואה כזו מתייחסים לדוגמא אל סוג חומרי הגלם שבהם השתמשו על מנת לבנות כל סוג של כורסה או הדום, בודקים את הגוונים הזמינים ולא שוכחים לברר לגבי המידות.

המידות של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע אפור מתאימות לכל סוגי הבתים. בסלון קטן, ניתן לשלב את הסט לצד עוד ספה אחת מרכזית. בסלון גדול, אין שום בעיה להגיע למצב שבו משלבים סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע אפור יחד עם 2-3 מערכות ישיבה. בסופו של דבר, המטרה היא לרענן את הסלון ולחסוך בהוצאות.
 

 

כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה ה

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת