03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע תכלת

1515 סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע תכלת
סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע תכלת - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
כורסה והדום מהממים בצבע תכלת לקנייה , ברמה איכותית וטובה ביותר במחירים שווים לכל כיס , 1400 ש"ח בלבד כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !!

 

מידות כורסה:
עומק - 73 ס"מ
רוחב 90 ס"מ
גובה ישיבה - 46 ס"מ
גובה גב ( מהמושב ומעלה ) - 65 ס"מ
גובה כללי ( מהריצפה ) - מטר

 מידות ההדום:
 רוחב - 90 ס"מ
אורך - 54 ס"מ

 צבע ריפוד לבחירה: ורוד עתיק , אפור , כחול , חרדל , שחור , שמנת וירוק 

לשימוש בתוך הבית

ריפוד בד קטיפה עבה ואיכותי, נעים למגע וקל לניקוי

שלדה עמידה וחזקה מעץ אלון מלא

רגליים עשויות ברזל בצבע שחור

הוראות ניקוי: ניקיון באמצעות מטלית או מגבון לח בתוך הריפוד נמצאות רצועות אלסטיות שתי וערב עם ספוג כחול קשיח וספוג סגול רך יותר

כמות:
₪1,400.00 ₪1,750.00
הוספה לסל הקניות
116+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: -
מחיר משלוח: 90
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי

סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע תכלת
 


למה לשלב כורסה והדום בתוך סט?

 

סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע תכלת מועדף גם על מעצבי פנים וגם על בעלי בתים פרטיים. אצל מעצבי פנים, המשמעות המיידית היא שניתן לרכוש גם כורסה וגם הדום שמגיעים בדיוק באותו צבע ובאותו גוון.

בזכות צבע זהה של הכורסה וההדרום, אפשר לשדרג את חלל הפנים של הסלון ואחריו את כל הבית. חוץ מזה, מעצבי פנים מעדיפים סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע תכלת כי זה פתרון דקורטיבי שמצליח להיות פונקציונאלי, נעים לישיבה ממושכת ומאוד נוח.

 

 



למה בעלי בתים פרטיים מעדיפים לרכוש סט של כורסה והדום?

 

כמובן שגם בעלי בתים פרטיים מזהים את היתרונות של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע תכלת ולכן נותנים לו עדיפות. אבל אצל בעלי בתים פרטיים, השיקולים הם מעט שונים.

 

קודם כל, בעלי בתים ולקוחות פרטיים מעדיפים את האפשרות של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע תכלת בשביל לחסוך בהוצאות. אם רוכשים גם כורסה וגם הדום ביחד, המשמעות היא עלויות נמוכות יותר בלי להתפשר על האיכות.

שנית, בעלי בתים פרטיים מעדיפים לרכוש סט של כורסה והדום על מנת להבטיח התאמה בין האלמנטים השונים בחלל הפנים. בעוד למעצבי פנים יש ידע מקצועי שעוזר להם לעשות את זה גם עם רהיטים מיוחדים, אצל אנשים פרטיים זה עלול להיות מעט יותר מורכב.


כל מה שצריך לדעת על סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע תכלת

סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע תכלת ספציפית מוכיח את עצמו ברמה הכלכלית, הדקורטיבית והפונקציונאליות. זה סט שכבר מגיע עם כורסה מעולה ורחבה שנוחה לישיבה ממושכת ועם הדום תומך שמשלים את העיצוב.
 

 

לצד שני האלמנטים הללו, ניתן לראות את הערך של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע תכלת גם ברכישה אונליין ובדמות מחיר משתלם. בגלל המחיר המשתלם, אפשר לשלב בקלות רבה את הכורסה ואת ההדום בתוך חלל הפנים של הבית ובתוך הסלון המעוצב שבו מארחים גם חברים, קרובים ובני משפחה.

כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת