03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע חרדל

1516 סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע חרדל כורסה והדום לקנייה , כורסה והדום למכירה , כורסה לבית לקנייה , כורסה לבית למכירה ,  כורסא  והדום , כורסה והדום , כורסא והדום למכירה , כורסא והדום למכירה
סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע חרדל - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
כורסה והדום מהממים בצבע צהוב לקנייה , ברמה איכותית וטובה ביותר במחירים שווים לכל כיס , 1400 ש"ח בלבד כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !!

 

מידות כורסה:
עומק - 73 ס"מ
רוחב 90 ס"מ
גובה ישיבה - 46 ס"מ
גובה גב ( מהמושב ומעלה ) - 65 ס"מ
גובה כללי ( מהריצפה ) - מטר

 מידות ההדום:
 רוחב - 90 ס"מ
אורך - 54 ס"מ

 צבע ריפוד לבחירה: ורוד עתיק , אפור , כחול , חרדל , שחור , שמנת וירוק 

לשימוש בתוך הבית

ריפוד בד קטיפה עבה ואיכותי, נעים למגע וקל לניקוי

שלדה עמידה וחזקה מעץ אלון מלא

רגליים עשויות ברזל בצבע שחור

הוראות ניקוי: ניקיון באמצעות מטלית או מגבון לח בתוך הריפוד נמצאות רצועות אלסטיות שתי וערב עם ספוג כחול קשיח וספוג סגול רך יותר

כמות:
₪1,400.00 ₪1,750.00
הוספה לסל הקניות
266+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: -
מחיר משלוח: 90
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי


סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע חרדל
 


למה לבחור סט של כורסה והדום?

סט של כורסה והדום מאפשר לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על העיצוב. באמצעות סט מן הסוג הזה ניתן לחסוך את המחיר המקורי של הכורסה ואז של ההדום, אך בלי שזה יבוא על חשבון איכות המוצרים או חומרי הגלם.

יתרה על כך, בחירה נכונה של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע חרדל יכולה להיות פתרון מעולה עבור מי שרוצה להזריק קצת רעננות אל המראה של החדר הכי חשוב בבית.


 


היתרונות של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע חרדל בסלון

סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע חרדל מתאים מאוד לכל סוגי הבתים והדירות. אם בוחרים לשלב את הסט הזה בסלון של הבית למשל, המשמעות תהיה חיסכון בהוצאות יחד עם ערך דקורטיבי יוצא מגדר הרגיל. מעבר לכך, הגוון של חרדל נוטה להיות מקורי אבל הוא עדיין סולידי ומתכתב עם מאפיינים של סגנון עיצוב כפרי, מודרני או קלאסי.


 


סט של הדום וכורסה – גם לחיסכון במקום

את היתרונות השונים של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע חרדל ניתן לראות ספציפית בסלון קטן. אם הסלון יחסית קטן ולכן המקום בו מוגבל, יכול להיות שזה אומר שצריך לתת עדיפות לסט של מערכות ישיבה מודולאריות. אבל בעוד מערכת ישיבה של ספה רגילה לא מספקת את המענה הנדרש, סט של כורסה והדום עושה זאת בצורה מושלמת.


 


המודולאריות של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע חרדל

סט כורסה והדום הוא פריט עיצוב דקורטיבי ומודולארי. את ההיבט הדקורטיבי משיגים באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים וכמובן גם על טהרת צבע החרדל, בעוד את ההיבט המודולארי ממלאים עם הדום שאותו אפשר בקלות רבה להזיז ממקום למקום.

במילים אחרות, סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע חרדל גם חוסך במקום וגם מעניק אפשרות נוחה להתרווח מול המסך או לקרוא ספר. באמצעות הדום מול הכורסה שמגיע מלכתחילה בצבע צהוב אבל גם יכול לעמוד בפני עצמו, ניתן לשדרג את הסלון של הבית בלי לחרוג מהתקציב.
 

 

כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת