03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע שחור

1517 סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע שחור כורסה והדום לקנייה , כורסה והדום למכירה , כורסה לבית לקנייה , כורסה לבית למכירה ,  כורסא  והדום , כורסה והדום , כורסא והדום למכירה , כורסא והדום למכירה
סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע שחור - by Apr 19, 2374
5/ 5stars
כורסה והדום מהממים בצבע שחור לקנייה , ברמה איכותית וטובה ביותר במחירים שווים לכל כיס , 1400 ש"ח בלבד כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !!

מידות כורסה:
עומק - 73 ס"מ
רוחב 90 ס"מ
גובה ישיבה - 46 ס"מ
גובה גב ( מהמושב ומעלה ) - 65 ס"מ
גובה כללי ( מהריצפה ) - מטר

 מידות ההדום:
 רוחב - 90 ס"מ
אורך - 54 ס"מ

 צבע ריפוד לבחירה: ורוד עתיק , אפור , כחול , חרדל , שחור , שמנת וירוק 

לשימוש בתוך הבית

ריפוד בד קטיפה עבה ואיכותי, נעים למגע וקל לניקוי

שלדה עמידה וחזקה מעץ אלון מלא

רגליים עשויות ברזל בצבע שחור

הוראות ניקוי: ניקיון באמצעות מטלית או מגבון לח בתוך הריפוד נמצאות רצועות אלסטיות שתי וערב עם ספוג כחול קשיח וספוג סגול רך יותר

כמות:
₪1,400.00 ₪1,750.00
הוספה לסל הקניות
309+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: -
מחיר משלוח: 90
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי


סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע שחור
 


למה לקנות סט של כורסה והדום בצבע שחור?

בחירה נכונה של סט ריהוט יכולה לחסוך זמן, הוצאות וטרחה. החיסכון בזמן נובע מזה שמלכתחילה רוכשים יחד את הרהיטים החשובים, בעוד החיסכון בהוצאות מבוסס על כך שבדרך כלל משתלם יותר לרכוש את הפריטים ביחד ולא לחוד. בכל הנוגע לטרחה, באמצעות סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע שחור למשל ניתן ללכת על בטוח ולחסוך את העמידה בתור באולמות התצוגה והחנויות.


 


היתרונות של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע שחור

השאלה המתבקשת היא למה לתת עדיפות דווקא לאפשרות של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע שחור. כאן, היתרון הבולט הוא הצבע השחור: באמצעות גוון שחור שמחמיא גם לכורסה וגם להדום, אפשר לעצב מחדש את חלל הפנים של הבית והסלון. באמצעות עיצוב מחדש שמבוסס על אלגנטיות ואקסקלוסיביות, משפרים גם את איכות החיים וגם את הרושם הראשוני שאותו מקבלים אורחים, חברים ובני משפחה.


 


מה עושים עם כורסה והדום?

עוד יתרון של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע שחור לא בהכרח קשור לגוון, אלא למפרט המלא. לפי המפרט המלא של הסט הזה, ניתן למשל לראות שמדובר על כורסה שמצד אחד מצליחה לחסוך מקום – אך מצד שני להעניק תמיכה מלאה לגב ולמושב. חוץ מזה, ההדום הוא פריט דינאמי ומודולארי שאותו אפשר להזיז ממקום למקום. אז אם ממילא ניתן לקבוע איפה בדיוק ההדום יהיה, לא אמורה להיות בעיה לעשות את אותו דבר גם עם הכורסה כולה.


 


כמה עולה סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע שחור?

השקעה מינימאלית מאפשרת לכל אחד ואחת לשלב בתוך חלל הפנים של הבית גם את האפשרות המוצלחת של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע שחור. באמצעות רכישה דרך האינטרנט, אפשר כיום לחסוך בהוצאות ולקבל מחירים טובים בלי להתפשר על האיכות. יתרה על כך, רכישת הרהיטים דרך אתרי האינטרנט מתאימה לא רק לאנשים פרטיים – אלא גם למעצבי פנים, אדריכלים ועוד שלל בעלי מקצוע שמכירים את התחום ויודעים מה טוב בו.
 

 

כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת