03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע ירוק

1521 סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע ירוק כורסה והדום לקנייה , כורסה והדום למכירה , כורסה לבית לקנייה , כורסה לבית למכירה ,  כורסא  והדום , כורסה והדום , כורסא והדום למכירה , כורסא והדום למכירה
סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע ירוק - by Apr 18, 6704
5/ 5stars
כורסה והדום מהממים בצבע ירוק לקנייה , ברמה איכותית וטובה ביותר במחירים שווים לכל כיס , 1400 ש"ח בלבד כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !!

 

מידות כורסה:
עומק - 73 ס"מ
רוחב 90 ס"מ
גובה ישיבה - 46 ס"מ
גובה גב ( מהמושב ומעלה ) - 65 ס"מ
גובה כללי ( מהריצפה ) - מטר

 מידות ההדום:
 רוחב - 90 ס"מ
אורך - 54 ס"מ

 צבע ריפוד לבחירה: ורוד עתיק , אפור , כחול , חרדל , שחור , שמנת וירוק 

לשימוש בתוך הבית

ריפוד בד קטיפה עבה ואיכותי, נעים למגע וקל לניקוי

שלדה עמידה וחזקה מעץ אלון מלא

רגליים עשויות ברזל בצבע שחור

הוראות ניקוי: ניקיון באמצעות מטלית או מגבון לח בתוך הריפוד נמצאות רצועות אלסטיות שתי וערב עם ספוג כחול קשיח וספוג סגול רך יותר

כמות:
₪1,400.00 ₪1,750.00
הוספה לסל הקניות
76+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: -
מחיר משלוח: 90
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי


סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע ירוק
 


איך בוחרים סט של כורסה והדרום?

יותר ויותר אנשים פרטיים ומעצבי פנים מגלים כיום את היתרונות של רכישת סט כורסה והדום יחד. היות וממילא אי אפשר להשתמש רק בהדום בלי כורסא או מערכת ישיבה ובגלל שהוא משלים היטב את השימוש בכורסה הרגילה, האפשרות של רכישת סט הופכת לפופולארית מאוד. יתרה על כך, יש דגמים ספציפיים שמצליחים להזריק רעננות גם לחדר הכי חשוב של הבית – הסלון.


 


היתרונות של סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע ירוק

חשוב מאוד לבחור סל של כורסה והדום שמתכתבים אחד עם השנים וחולקים מאפיינים דומים. בשביל לעשות את זה, אפשר למשל ללכת על בטוח עם סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע ירוק. זהו סט שמוכיח את עצמו בבתים גדולים וקטנים, הוא מגיע בגוון מקורי ונועז וניתן לרכוש אותו במחיר משתלם דרך האינטרנט כדי להרכיב בבית בקלות וביעילות. חוץ מזה, סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע ירוק מתאים גם לסגנון עיצוב מודרני וגם לסגנון עיצוב כפרי.


 


המלצות על שילוב סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע ירוק בסלון

סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע ירוק משתלבים בקלות בסלון. אם רוצים למשל לשמור על הקווים המנחים של סגנון עיצוב מודרני, צריך לעשות את זה באמצעות קווים סימטריים ושימוש בכמה שפחות רהיטים ואביזרים דקורטיביים. אבל אם מעצבי פנים או בעלי בתים פרטיים מעדיפים את סגנון העיצוב הכפרי, כדאי מאוד לשלב בסלון גם רהיטי עץ, פסלים ותמונות.


 


למה לבחור סט כורסה והדום דגם michelangelo צבע ירוק?

דגם michelangelo מגיע לא רק בצבע ירוק אלא גם בגוונים כגון שמנת, ורוד ועוד. עם זאת, הצבע הירוק הוא ללא ספק המקורי ביותר. באמצעות סט של כורסה והדום בצבע כזה, ניתן לחסוך בהוצאות על עיצוב שאר האזורים השונים של הסלון. בפועל, הצבעהירוק מצליח להיות מספיק בולט על מנת לעשות עבודה נפלאה וכדי לשדרג את הסלון באופן מיידי. בזכות היתרונות האלה, סט של דגם michelangelo  הוא משהו שכדאי להכיר.
 

 

כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה  

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת