03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

כורסה דגם michelangelo צבע שמנת

1543 כורסה דגם michelangelo צבע שמנת כורסה והדום לקנייה , כורסה והדום למכירה , כורסה לבית לקנייה , כורסה לבית למכירה ,  כורסא  והדום , כורסה והדום , כורסא והדום למכירה , כורסא והדום למכירה
1200.00 to 1500.00 from 8 sellers Sellers:
כורסה דגם michelangelo צבע שמנת - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
כורסה מהממת בצבע שמנת לקנייה , ברמה איכותית וטובה ביותר במחירים שווים לכל כיס , 1200 ש"ח בלבד כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !!

 

מידות כורסה:
עומק - 73 ס"מ
רוחב 90 ס"מ
גובה ישיבה - 46 ס"מ
גובה גב ( מהמושב ומעלה ) - 65 ס"מ
גובה כללי ( מהריצפה ) - מטר

 צבע ריפוד לבחירה: ורוד עתיק , אפור , כחול , חרדל , שחור , שמנת וירוק 

לשימוש בתוך הבית

ריפוד בד קטיפה עבה ואיכותי, נעים למגע וקל לניקוי

שלדה עמידה וחזקה מעץ אלון מלא

רגליים עשויות ברזל בצבע שחור

הוראות ניקוי: ניקיון באמצעות מטלית או מגבון לח בתוך הריפוד נמצאות רצועות אלסטיות שתי וערב עם ספוג כחול קשיח וספוג סגול רך יותר

כמות:
₪1,200.00 ₪1,500.00
הוספה לסל הקניות
35+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: -
מחיר משלוח: 90
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי


כורסה דגם michelangelo צבע שמנת
 


מה היתרונות של כורסא בצבע שמנת?

כורסה דגם michelangelo צבע שמנת מגלמת בתוכה שורה ארוכה של יתרונות. היכרות עם היתרונות של רהיט כזה יכולה לסייע למעצבי פנים, לאנשים פרטיים שרוצים לרענן את העיצוב של הסלון ולכל מי שמחפש פריט שמשלב בין פונקציונאליות ואסתטיקה. יתרה על כך, הדגם הספציפי מצליח להיות במידות מושלמות עבור גברים ונשים בטווח רחב של גילאים.


 


הכירו את המפרט של כורסה דגם michelangelo 
 

כורסה דגם michelangelo צבע שמנת מיוצרת על פי סטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. ההוכחה לזה היא מפרט טכני מלא ועשיר, שעולה בקנה אחד עם הצרכים של קהל היעד והופך את ההשקעה למשתלמת גם ברמה הכלכלית.

כורסה דגם michelangelo מגיעה במידות עומק של 89 ס"מ, ברוחב זהה ובגובה של 97 ס"מ. חוץ מזה, עומק הישיבה מגיע ל-57 ס"מ והגובה של הישיבה הוא 44 ס"מ. לשם השוואה, הגובה של כל רגל הוא 29 ס"מ והמשמעות היא שילוב אלגנטי של הכורסא בחלל הפנים של הבית.


 


איך משלבים כורסה דגם michelangelo צבע שמנת בתוך הבית?

מומלץ מאוד לשלב כורסה דגם michelangelo צבע שמנת בסלון. באמצעות שילוב של הכורסא בסלון, ניתן להעניק לו ערך מוסף ולהתכתב עם המאפיינים הבולטים של סגנון עיצוב מודרני. כמו כן, אפשר גם להתאים את הכורסא לסגנונות עיצוב אחרים וקלאסיים או כפריים יותר – אבל בשביל זה צריך להחליף את צבע השמנת לגוונים של ורוד עתיק, שחור, כתום או ירוק.


 


מה לגבי הריפוד של הכורסא?

היתרונות של כורסא בצבע שמנת חייבים להגיע יחד עם ריפוד איכותי ומשובח. כאשר מדובר על ריפוד בד עבה, נעים למגע וקל לניקוי כמו של כורסה דגם Michelangelo, המשמעות היא חיסכון בזמן ובמאמץ לצרכי תחזוקה וניקיון.

בסופו של דבר, כורסה דגם michelangelo צבע שמנת היא פריט אחד שיש לו המון יתרונות. בזכות הנוכחות של הכורסא הזו בחלל הפנים של הבית, ניתן כיום לשדרג את הסלון ולשלב פתרונות ישיבה קיימים עם אלמנטים דקורטיביים קלאסיים, מודרניים ואפילו גם כפריים.

 

 

כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת