03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

כורסה דגם michelangelo צבע חרדל

1546 כורסה דגם michelangelo צבע חרדל כורסה והדום לקנייה , כורסה והדום למכירה , כורסה לבית לקנייה , כורסה לבית למכירה ,  כורסא  והדום , כורסה והדום , כורסא והדום למכירה , כורסא והדום למכירה
1200.00 to 1500.00 from 8 sellers Sellers:
כורסה דגם michelangelo צבע חרדל - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
כורסה מהממת בצבע צהוב לקנייה , ברמה איכותית וטובה ביותר במחירים שווים לכל כיס , 1200 ש"ח בלבד כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !!

 

מידות כורסה:
עומק - 73 ס"מ
רוחב 90 ס"מ
גובה ישיבה - 46 ס"מ
גובה גב ( מהמושב ומעלה ) - 65 ס"מ
גובה כללי ( מהריצפה ) - מטר

 צבע ריפוד לבחירה: ורוד עתיק , אפור , כחול , חרדל , שחור , שמנת וירוק 

לשימוש בתוך הבית

ריפוד בד קטיפה עבה ואיכותי, נעים למגע וקל לניקוי

שלדה עמידה וחזקה מעץ אלון מלא

רגליים עשויות ברזל בצבע שחור

הוראות ניקוי: ניקיון באמצעות מטלית או מגבון לח בתוך הריפוד נמצאות רצועות אלסטיות שתי וערב עם ספוג כחול קשיח וספוג סגול רך יותר

כמות:
₪1,200.00 ₪1,500.00
הוספה לסל הקניות
102+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: -
מחיר משלוח: 90
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי


כורסה דגם michelangelo צבע חרדל
 


למה לבחור כורסה בצבע חרדל?

צבע חרדל הוא ללא ספק אחת הבחירות הכי טובות עבור עיצוב חלל הפנים של הבית. עם זאת, יש הבדלים בין חללים שונים בעיצוב הפנים וצריך להביא בחשבון את המאפיינים של החדרים. בין היתר, ניתן למשל לראות את ההבדל המשמעותי בין האופן שבו מעצבים חדרי שינה לבין הדרך שבה מעצבים מטבח. כמו כן, אין ספק לגבי זה שהסלון הוא החדר הכי חשוב בבית – ועבורו כדאי להקדיש מקום גם לצבע חרדל.


 

מה היתרונות של כורסה דגם michelangelo צבע חרדל?

כורסה דגם michelangelo צבע חרדל היא דוגמא מעולה גם ליתרונות של הגוון וגם לערך המוסף של הריהוט. קודם כל, הגוון של חרדל בכורסה הזו מצליח להיות מקורי ומרענן אבל בלי להיות מוגזם. בניגוד לגוונים אחרים שדורשים מידה מסוימת של אומץ, עם כורסה דגם michelangelo צבע חרדל אין בעיה כזו והיא מתאימה לסגנון עיצוב מודרני, כפרי, קלאסי, וינטאג' ועוד.

שנית, כורסה דגם michelangelo צבע חרדל היא השקעה משתלמת לטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר, המשמעות של שימוש בכורסה כזו היא שניתן לחסוך בהוצאות. רכישה של הכורסה דרך האינטרנט הופכת אותה לפתרון משתלם, שמשדרג את הבית מיידית. בטווח הארוך, הערך של כורסה דגם michelangelo צבע חרדל טמון בכך שהיא איכותית, עמידה וכמובן אורטופדית.


 


הנוחות מאחורי הכורסה

הטעות הנפוצה היא לבחור רהיטים רק לפי איך שהם נראים. אז כמובן שמאוד חשוב שהרהיטים יחמיאו לחלל הפנים וישדרגו בעיקר את הסלון, אבל צריך להביא בחשבון גם את הערך המעשי שלהם. בהקשר המעשי של כורסה דגם michelangelo צבע חרדל למשל, הדגש הוא על כך שהיא אורטופדית ומאוד נוחה לשימוש ממושך.

בסופו של דבר, כורסה דגם michelangelo צבע חרדל היא פתרון מעולה לכל מי שרוצה לשדרג את חלל הפנים של הבית. למרות גוון יצירתי ומקורי, זו כורסה שנראית נהדר בכל סוגי הבתים והיא מתאימה גם לדירות קטנות וגם לדירות גדולות. מעבר לכך, הכורסה נוחה מאוד לשימוש ממושך ואידיאלית לטווח גילאים רחב.

 

 

כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת