03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

כורסה דגם michelangelo צבע ורוד עתיק

1548 כורסה דגם michelangelo צבע ורוד עתיק כורסה והדום לקנייה , כורסה והדום למכירה , כורסה לבית לקנייה , כורסה לבית למכירה ,  כורסא  והדום , כורסה והדום , כורסא והדום למכירה , כורסא והדום למכירה
כורסה דגם michelangelo צבע ורוד עתיק - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
כורסה מהממת בצבע ורוד עתיק לקנייה , ברמה איכותית וטובה ביותר במחירים שווים לכל כיס , 1200 ש"ח בלבד כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !!

 

מידות כורסה:
עומק - 73 ס"מ
רוחב 90 ס"מ
גובה ישיבה - 46 ס"מ
גובה גב ( מהמושב ומעלה ) - 65 ס"מ
גובה כללי ( מהריצפה ) - מטר


 צבע ריפוד לבחירה: ורוד עתיק , אפור , כחול , חרדל , שחור , שמנת וירוק 

לשימוש בתוך הבית

ריפוד בד קטיפה עבה ואיכותי, נעים למגע וקל לניקוי

שלדה עמידה וחזקה מעץ אלון מלא

רגליים עשויות ברזל בצבע שחור

הוראות ניקוי: ניקיון באמצעות מטלית או מגבון לח בתוך הריפוד נמצאות רצועות אלסטיות שתי וערב עם ספוג כחול קשיח וספוג סגול רך יותר

כמות:
₪1,200.00 ₪1,500.00
הוספה לסל הקניות
68+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: -
מחיר משלוח: 90
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי


כורסה דגם michelangelo צבע ורוד עתיק



מה היתרונות של כורסה דגם michelangelo צבע ורוד עתיק?

צבע ורוד עתיק הוא רק חלק מתוך רשימת יתרונות ארוכה יותר של כורסא דגם Michelangelo. קודם כל, מדובר על כורסה שמתאימה למקומות שונים בבית ויש לה נוכחות מיוחדת במרכז הסלון. גם אם בוחרים למקם את הכורסה במבואה וגם אם עושים את זה בפינת האוכל, אין ספק לגבי הערך המוסף שלה כאשר היא משתלבת לצד מערכות ישיבה, כורסאות וספות של הסלון.

חוץ מזה, מעצבי פנים ובעלי מקצוע ממליצים על כורסה דגם michelangelo צבע ורוד עתיק משום שהיא מצליחה להשלים את המראה של חלל הפנים – אך לא להשתלט עליו. מצד אחד, צבע ורוד עתיק הוא מיוחד, מקורי ומגוון. מצד שני, הכורסה עצמה לא מחליפה את שאר האלמנטים שכבר קיימים בסלון. כל זה יחד יוצר מראה מרשים של כורסה מהממת ובעיקר נוחה.


 


לא מתפשרים על נוחות לטובת עיצוב

כורסה דגם michelangelo צבע ורוד עתיק היא דרך מעולה לשפר את הנוחות. באמצעות תמיכה אורטופדית במשענת ובחלק התחתון של המושב, אפשר כיום ליהנות מכל היתרונות של הכורסה בלי להתפשר על הבריאות האישית. יתרה על כך, הכורסה היא דרך מעולה לשדרג את איכות החיים עבור כל בני המשפחה. באמצעות הכורסה ניתן לדאוג למספיק מקומות ישיבה גם לילדים, גם להורים וגם לחברים שמגיעים לבקר.


 


למה לבחור כורסה דגם michelangelo צבע ורוד עתיק?

מעצבי פנים ואנשים פרטיים צריכים לבחור את הכורסא או מערכות הישיבה לפי הצרכים האישיים. אבל בשביל לדעת איזה כורסה נותנת מענה לדרישות ומתי עדיף לוותר כדי לבחור דגם מעט אחר, בוחרים אותה לפי המפרט המתואר על ידי היצרן. המפרט מאפשר לדעת מה המידות המדויקות של כל כורסה, באיזה חומרי גלם השתמשו כדי לייצר אותה ומה ניתן לעשות על מנת לשלב אותה בחלל הפנים של הבית.

המפרט של כורסה דגם michelangelo צבע ורוד עתיק מוכיח את הערך המוסף שלה. עם כורסה כזו שנמכרת במחיר משתלם, אין גבול לאפשרויות העיצוב בחלל הפנים.

 

 

כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת