03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

כורסה דגם michelangelo צבע תכלת

1549 כורסה דגם michelangelo צבע תכלת כורסה והדום לקנייה , כורסה והדום למכירה , כורסה לבית לקנייה , כורסה לבית למכירה ,  כורסא  והדום , כורסה והדום , כורסא והדום למכירה , כורסא והדום למכירה
1200.00 to 1500.00 from 8 sellers Sellers:
כורסה דגם michelangelo צבע תכלת - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
כורסה והדום לקנייה , כורסה והדום למכירה , כורסה לבית לקנייה , כורסה לבית למכירה , כורסא והדום , כורסה והדום , כורסא והדום למכירה , כורסא והדום למכירה

 

מידות כורסה:
עומק - 73 ס"מ
רוחב 90 ס"מ
גובה ישיבה - 46 ס"מ
גובה גב ( מהמושב ומעלה ) - 65 ס"מ
גובה כללי ( מהריצפה ) - מטר

 צבע ריפוד לבחירה: ורוד עתיק , אפור , כחול , חרדל , שחור , שמנת וירוק 

לשימוש בתוך הבית

ריפוד בד קטיפה עבה ואיכותי, נעים למגע וקל לניקוי

שלדה עמידה וחזקה מעץ אלון מלא

רגליים עשויות ברזל בצבע שחור

הוראות ניקוי: ניקיון באמצעות מטלית או מגבון לח בתוך הריפוד נמצאות רצועות אלסטיות שתי וערב עם ספוג כחול קשיח וספוג סגול רך יותר

כמות:
₪1,200.00 ₪1,500.00
הוספה לסל הקניות
39+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: -
מחיר משלוח: 90
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי



כורסה דגם michelangelo צבע תכלת

 



מה מאפיין כורסה מדגם Michelangelo?
 

 

 

דגם Michelangelo הוא בדיוק מה שמעצבי פנים או בעלי בתים פרטיים מחפשים כאשר הם משווים בין סוגים שונים של כורסאות. הדגם הזה מצליח לשלב בתוך כורסה אחת גם יתרונות פונקציונאליים, גם ערך אסתטי יוצא מגדר הרגיל וגם מחיר משתלם. יתרה על כך, כורסה דגם Michelangelo צבע תכלת היא דרך מעולה לשפר את איכות החיים בלי להתפשר על הנוחות.


 


שילוב בין פונקציונאליות ואסתטיקה
 

 

 

כורסה דגם Michelangelo צבע תכלת היא דרך מעולה לשלב בין פונקציונאליות לבין אסתטיקה. מצד אחד, זו כורסה רחבה, נוחה וגדולה שבה אפשר להשתמש גם אם רוצים לצפות בטלוויזיה בצורה אורטופדית ובריאה וגם אם מתמקדים באירוח של חברים ובני משפחה. מצד שני, קשה להתעלם מהנוכחות של דגם Michelangelo בעיצוב חלל הפנים של הסלון.


 


הערך המוסף של צבע תכלת
 

 

 

אי אפשר לדבר על היתרונות של כורסה Michelangelo בלי להזכיר את הגוון ואת הצבע. את דגם Michelangelo ניתן אמנם להשיג בשלל גוונים וצבעים, אבל אחד המצליחים שבהם הוא התכלת. באמצעות צבע תכלת, אפשר להוסיף גוון פסטורלי אל תוך עיצוב חלל הפנים של הבית בכלל ושל הסלון בפרט. חוץ מזה, תכלת הוא צבע שמאוד קל לנקות כי קשה לראות עליו כתמים. אז אצל הורים לילדים או כמובן פעוטות, כורסה דגם Michelangelo צבע תכלת היא פתרון מושלם.


 


כורסה שעוזרת לחסוך בהוצאות – בלי להתפשר על תוצאות
 

 

 

כורסה דגם Michelangelo צבע תכלת זמינה לרכישה אונליין. באמצעות אפשרות כזו של קניית הכורסה דרך האינטרנט, אפשר לחסוך בהוצאות. אבל מלבד החיסכון המיידי בהוצאות על הכורסה, המשמעות החשובה יותר היא שאין צורך להתפשר על התוצאות ועל האיכות.

במילים אחרות, כורסה דגם Michelangelo צבע תכלת היא ככל הנראה הפתרון האידיאלי עבור כל מי שרוצה לשפר את איכות החיים ולשדרג את הסלון של הבית. עם כורסה כל כך יפה, מעוצבת ונעימה למגע, אין מקום לחפש עוד פתרונות ישיבה אלטרנטיביים. במקום זה, מזמינים את הכורסה עד ה בית ומצטרפים להצלחה של הדגם.
 

 

 

כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת