03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

כורסה דגם michelangelo צבע אפור

1550 כורסה דגם michelangelo צבע אפור כורסה והדום לקנייה , כורסה והדום למכירה , כורסה לבית לקנייה , כורסה לבית למכירה ,  כורסא  והדום , כורסה והדום , כורסא והדום למכירה , כורסא והדום למכירה
1200.00 to 1500.00 from 8 sellers Sellers:
כורסה דגם michelangelo צבע אפור - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
כורסה מהממת בצבע אפור לקנייה , ברמה איכותית וטובה ביותר במחירים שווים לכל כיס , 1200 ש"ח בלבד כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !!

 

מידות כורסה:
עומק - 73 ס"מ
רוחב 90 ס"מ
גובה ישיבה - 46 ס"מ
גובה גב ( מהמושב ומעלה ) - 65 ס"מ
גובה כללי ( מהריצפה ) - מטר

 צבע ריפוד לבחירה: ורוד עתיק , אפור , כחול , חרדל , שחור , שמנת וירוק 

לשימוש בתוך הבית

ריפוד בד קטיפה עבה ואיכותי, נעים למגע וקל לניקוי

שלדה עמידה וחזקה מעץ אלון מלא

רגליים עשויות ברזל בצבע שחור

הוראות ניקוי: ניקיון באמצעות מטלית או מגבון לח בתוך הריפוד נמצאות רצועות אלסטיות שתי וערב עם ספוג כחול קשיח וספוג סגול רך יותר

כמות:
₪1,200.00 ₪1,500.00
הוספה לסל הקניות
70+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: -
מחיר משלוח: 90
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי


כורסה דגם michelangelo צבע אפור



איך בוחרים כורסה?

בחירה נכונה של כורסה צריכה להישען על כמה פרמטרים שחוזרים על עצמם עם כל הדגמים ועם כל מערכות הישיבה. קודם כל, חשוב מאוד לבדוק באיזה חומרי גלם השתמשו על מנת לבנות כל סוג של כורסה. אם משווים בין הכורסאות השונים לפי חומרי הגלם, ניתן להסיק לגבי העמידות של המוצר ועל היכולת שלו לעמוד בעומסים.

חוץ מזה, בחירה נכונה של כורסה מבוססת על מידות. רק השוואה בין סוגים שונים של רהיטים לפי המידות תאפשר לדעת איזה כורסה תשתלב הכי טוב בחלל הפנים של הבית, באיזה רהיטים אפשר להשתמש על מנת לחסוך במקום ואיזה מערכת ישיבה תהיה גם מעוצבת וגם נוחה.


 


הולכים על בטוח עם כורסה דגם michelangelo צבע אפור

החדשות הטובות הן שיש דגמים שלמעשה מבטלים את הצורך בהתלבטות. למרות שתמיד חשוב להשוות בין סוגים שונים של מערכות ישיבה, כורסאות וספות, קיימים דגמים שכבר הוכיחו את עצמם. אחד מהם הוא למשל כורסה דגם michelangelo צבע אפור וכדאי להבין מה עומד מאחוריו.

הסיבה להצלחה של כורסה דגם michelangelo צבע אפור היא מפרט טכני עשיר וברמה גבוהה. באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים, האנשים מאחורי כורסה דגם michelangelo צבע אפור הצליחו לייצר דגם שמתאים לכולם. מיד אחרי שמשלבים דגם כזה בסלון – שהוא כידוע החדר הכי חשוב בבית – אין מקום להתלבטות נוספות.


 


איך חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על האיכות?

השאלה המתבקשת היא האם בחירה נכונה של כורסה דגם michelangelo צבע אפור צריכה לבוא על חשבון יכולת לעמוד במסגרת התקציב. היות ובדרך כלל מגדירים את התקציב עוד לפני שבוחרים כורסה או מערכת ישיבה, זה בהחלט שיקול לגיטימי.

אבל התשובה המפתיעה של כורסה דגם michelangelo צבע אפור היא שלא תמיד מדובר על דברים שקשורים אחד בשני. נכון להיום, ניתן להזמין למשל כורסה דגם michelangelo צבע אפור דרך האינטרנט ולקבל את המוצר במחיר משתלם. לאחר מכן, כל שנותר הוא לבחור איפה בדיוק לשלב את הכורסה ואיזה אלמנטים דקורטיביים להציב לצדה.

 


כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה כורסאות למכירה ,כורסה למכירה,מכירת כורסאות ,כורסאות לקניה ,הדום לקניה ,כורסה והדום למכירה

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת