03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

דשן PHONICS

1587 דשן PHONICS דשן למכירה , מכירת דשן , דשן לגידול , דשן לגידול למכירה , דשן לקנייה , דשן לגידול לקנייה , דשן לגידול ירקות , דשן לגידול עלים , דשן לגידול ירקות למכירה , מחיר דשן למכירה , מחיר דשן לקנייה , דשן לקנייה מחיר , דשן למכירה מחיר
39.00 to 48.75 from 8 sellers Sellers:
דשן PHONICS - by Apr 23, 8396
5/ 5stars
דשן לגידול מיועד לגידול ירקות ומצחי מאכל עבור כל שלבי הגידול והפריחה , מיוצר מתעורבת של 2 דשנים טבעיים מוצר זה אינו מכיל כלל חומרים כימיים !

דשן הידרופוני 200 מילילטר סוג הדשן - PHONICS מיוצר מתערובת של 2 דשנים טבעיים מוצר זה אינו מכיל כלל חומרים כימיים דשן כל לגידול במערכות הידרופוניקה , מערכות מצע מנותק ולאדמה. הדשן מכיל בתוכו את כל צרחי הצמח : חנקן , זרחן , אשלגן , סידן , מגנזיום ויסודות הקורט . מיועד לגידול ירקות וצמחי מאכל עבור כל שלבי הגידול והפריחה , בעל יחס חנקן גבוה להבטחת גידול איכותי ורציץ. הוראות בטיחות : יש להשתמש בכפפות ומשקפי מגן . לא למאכל ! הרחק מהישג ידם של ילדים . אין לערבב עם דשנים אחרים ואין לאפסן במיכל אחר . יש להרחיק מאש וממקור חום . להשאיר את הבקבוק סגור . יש לשמוע במקום סגור , נעול ומוצל , בזמן העבודה יש להיזהר  מחשיפה לעיניים . שאיפה או שתייה.  יש להשמיד אריזות ריקות ולשטוף במים נוזל שנשפך. לשימוש חקלאי/גינון . אין לשתמש לשום שימוש אחר ! 

כמות:
₪39.00 ₪48.75
הוספה לסל הקניות
115+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסק
אחריות: 12 חודשים
מחיר משלוח: 50
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי

דשן PHONICS

 

למה לבחור דשן PHONICS?

דשן PHONICS מתאים עבור סוגים שונים של מערכות הידרופוניות ולכן נחשב חלק בלתי נפרד מארגז הכלים הנדרש לגידול ביתי. אבל מלבד גידול ביתי, דשן PHONICS יכול להתאים גם עבור שימוש חקלאי, מסחרי או תעשייתי.
 

ממה מיוצר דשן PHONICS?

הדרך היחידה להכיר את היתרונות של דשן PHONICS היא להבין ממה הוא מיוצר. אז קודם כל, כדאי לדעת שזהו דשן שמיוצר מלכתחילה מתערובת של 2 דשנים טבעיים. כפועל יוצא מכך, דשן PHONICS לא מכיל אף סוג של חומרים כימיים.

דשן PHONICS לא מכיל חומרים כימיים ולכן מומלץ עבור מי שרוצה לשפר את הביצועים של המערכת ההידרופונית. מבחינת הגידולים עצמם, המשמעות היא תוצר בריא, נקי והיגייני יותר. כאשר מוסיפים לכל זה את התועלת של הדשן מבחינת האופן שבו הוא משפיע על מהירות הגידול ועל התוצאות, מבינים גם את היתרונות שלו.
 

המלצות על דשן PHONICS

בעלי מקצוע וחקלאים חובבים מאוד ממליצים על דשן PHONICS. ההמלצות מבוססות על כך שמדובר על דשן שמתאים למערכות הידרופוניות, שיכול להשתלב גם במערכות מצע מנותק מהאדמה ושמכיל בתוכו את כל צרכי הצמח – החל מחנקן, זרחן ואשלגן ועד סידן, מגנזיום ויסודות הקורט.
 

מה עושים עם דשן PHONICS?

יש כמה המלצות שמתייחסות אל האופן שבו משתמשים בדשן PHONICS ומשלבים אותו במערכת ההידרופונית הקיימת. בהקשר הזה, כדאי למשל להשתמש בדשן לגידול ירקות וצמחי מאכל ועבור כל שלבי הפריחה. אם קוראים היטב את הפרטים שמופיעים על האריזה, רואים שבדשן הזה יש יחס גבוה להבטחת גידול איכותי ובעיקר רציף.
 

הוראות בטיחות עבור שימוש בדשן

כל סוג של דשן דורש הקפדה על כללי הבטיחות. המטרה של כללי הבטיחות היא בין היתר להרחיק את הבקבוק של הדשן מהישג ידם של ילדים, להשתמש בו רק לצרכים חקלאיים וגינון ולא לאף צורך אחר ולהימנע מחשיפה שלו לעיניים.

לסיכום, דשן PHONICS הוא מוצר יעיל שבו כדאי להשתמש על מנת לשדרג את הביצועים של מערכת הידרופונית וחקלאית. מעבר לכך, הוא לא כולל חומרים כימיים.
 

 

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת