03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

מד מוליכות

1588 מד מוליכות
59.00 to 73.75 from 8 sellers Sellers:
מד מוליכות - by Apr 26, 8399
5/ 5stars
מודד מוליכות וטמפרטורה במים . מודד במצבי PPM ו-EC.מתאים למדידה עבור גינון הידרופוני , בריכות  , אקווריומים מיכלים ומי שתייה.

מד מוליכות דיגיטלי קומפקטי ומקצועי מודד מוליכות וטמפרטורה במים . מודד במצבי PPM ו-EC.מתאים למדידה עבור גינון הידרופוני , בריכות  , אקווריומים מיכלים ומי שתייה.  ערכי מוליכות מומלצים לסוגי גידולי שונים: עלים ירוקים - 1300-1600 ( נענע , בזיליקום , סלק עלים חסה ועוד..) ירקות - 1600-2000 ( עגבניות , מלפפונים ועוד .. ) ירקות פירותיים - 2000-25000 ( תותים , אננסים , מלון ועוד ..)

כמות:
₪59.00 ₪73.75
הוספה לסל הקניות
26+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסק
אחריות: 12 חודשים
מחיר משלוח: 50
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי

 

מד מוליכות

מה זה מד מוליכות?
 

מד מוליכות הוא חלק חשוב בכל סוג של מערכת הידרופונית. באמצעות מד מוליכות קומפקטי ומקצועי ניתן להפוך מערכת הידרופונית או חקלאית ביתית למערכת מקצועית לכל דבר ועניין, כמו גם לשפר את הביצועים של גידול הירקות, הזרעים והפירות. בפועל, מדובר על מכשיר שתפקידו למדוד מוליכות וטמפרטורה במים – אבל יש לו עוד המון יתרונות.
 


מה היתרונות של מד מוליכות?

היתרון הכי גדול של מד מוליכות בא לידי ביטוי בכך שמאוד נוח להשתמש בו. בניגוד לסוגים אחרים של מכשירים שהם חלק מארגז כלים חקלאי אבל מסורבל יותר, אין צורך בשום סוג של ניסיון או רקע קודם על מנת להפעיל מד מוליכות. בנוסף, מד מוליכות מסוגל למדוד במצבי PPM או EC ולכן הוא מתאים לשלל שימושים.
 


מה עושים עם מד מוליכות?

קודם כל, מד מוליכות מתאים עבור שימוש בגינון הידרופוני. אם רוצים לשלב בחצר או בגינה ובמרפסת מערכת הידרופונית ברמה גבוהה, הדרך הכי טובה לעשות את זה תהיה להשתמש באביזרים משלימים. רשימת האביזרים המשלימים כוללת בתוכה את מד המוליכות ולכן הוא קריטי.

שנית, מד מוליכות מתאים לשימוש בבריכות, אקווריומים, מיכלי מים ואפילו מי שתייה. היות והוא עובד באותה צורה ונוח מאוד להפעיל אותו, הוא נשאר אידיאלי פחות או יותר בכל מקום שיש בו מים ומעוניינים למדוד את המוליכות שלהם.
 


איך יודעים מה צריכות להיות התוצאות של מד מוליכות?

החדשות הטובות הן שאפילו לא חייבים להיות מומחים לחקלאות על מנת להסיק מסקנות מתוך הממצאים של מד מוליכות. כל עוד מפעילים אותו בצורה נכונה ונצמדים להנחיות של היצרן, ניתן למשל להשוות בין הממצאים המופיעים על גבי הצג של מד מוליכות לבין ערכי המוליכות המומלצים לסוגי גידול שונים ובהם עלים ירוקים, ירקות וירקות פירותיים.

לסיכום, כל חקלאי ואדם שרוצה לשמור על איכות המים שבו הוא משתמש צריך למדוד אותם. בשביל לבצע מדידה של המוליכות, משתמשים במד מוליכות קומפקטי ואמין. לאחר מכן, עוקבים אחר הממצאים כדי לשפר את איכות המים ואת טריותם.

 

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת