03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

מד חומציות

1589 מד חומציות מד חומציות למכירה , מד חומציות לקנייה , מד חומציות מחיר , מחיר מד חומציות , מד חומציות בזול
59.00 to 73.75 from 8 sellers Sellers:
מד חומציות - by Mar 29, 8399
5/ 5stars
מד חומציות לקנייה רק ב- 59 ש"ח בלבד , כנסו עכשיו ותראו בעצמכם , מעולה למדידת חומציות לפני השקייה , מודד חומציות PH , תפעול נוח וקל

מד PH מודד חומציות במים מד דיגטלי חומציות רצויה לגידול בין 5.5-7.5

כמות:
₪59.00 ₪73.75
הוספה לסל הקניות
7+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסק
אחריות: 12 חודשים
מחיר משלוח: 50
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי

מד חומציות


 

מה עושה מד חומציות?

התפקיד של מד חומציות הוא למדוד את רמת ה-PH במים. רמת ה-PH מייצגת את רמת החומציות ומעקב אחריה יכול להיות קריטי בתפעול מערכת הידרופונית לגידול ירקות, פירות ועוד. עם זאת, חשוב גם לבחור את המד המתאים ולא להתפשר על כל דגם. אם רוצים לוודא דיוק בהפעלת מד חומציות, יש לבדוק מי עומד מאחוריו ומה מתואר במפרט המלא שנכתב על ידי היצרן.


 


כך בוחרים מד חומציות

מד חומציות כדאי לבחור לפי כמה שיקולים מאוד משמעותיים. ראשית, השיקול הראשון הוא כאמור מה בדיוק הנתונים על המד. כך ניתן לדעת האם מדובר על מד דיגיטלי או על מד רגיל, תוך כמה זמן אפשר להפעיל אותו והאם בכלל ניתן יהיה לסמוך על הנתונים ועל הממצאים.

לאחר מכן, כדאי להשוות בין דגמים שונים של מד חומציות לפי הנוחות. מד נוח יאפשר למדוד בצורה ספונטנית את רמת החומציות, כדי לשמור על ערך של בין 5.5-7.5 שגם נחשב אידיאלי לגידול. ברוב המקרים, מד חומציות כזה יהיה באורך של 142 מ"מ וברוחב של 29 מ"מ כדי להתאים לכל סוגי המערכות ההידרופוניות והחקלאיות.


 

כמה עולה מד חומציות?

המחיר האטרקטיבי של מד חומציות הופך אותו לחלק בלתי נפרד מארגז הכלים של אנשים פרטיים ובעלי מקצוע. אצל בעלי מקצוע כמו בעלי שדות חקלאיים או גננים, אין ממילא תחליף לשימוש במד חומציות ואפילו ניסיון של שנים רבות לא יכול לבוא על חשבון הדיוק שלו. אבל אצל אנשים פרטיים, רק לאחרונה החל מד חומציות להיות חלק חשוב בארגז הכלים.


 


משתלם למדוד חומציות

החדשות הטובות הן שלא צריך לשלם יותר מכמה עשרות שקלים על מנת להשיג מד חומציות ברמה גבוהה. בזכות אתרי האינטרנט והמגמה המתחזקת של גידול ירקות ופירות בגינה, יש גם ביקוש גבוה יותר לדגמים מובילים של מד חומציות. הדגמים הללו מוכיחים את עצמם בשימוש יום יומי והם יכולים לשדרג את האופן שבו מבצעים את הפעולה החקלאית. מעבר לכך, יש לציין שהפעלת המד לא דורשת רקע טכני.
 

 

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת