03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

זרעי חסה

1590 זרעי חסה זרעי חסה , זרעי חסה לקנייה , זרעי חסה למכירה , זרעונים לקנייה , זרעוני חסה לקנייה
12.00 to 15.00 from 8 sellers Sellers:
זרעי חסה - by Mar 29, 9073
5/ 5stars

זירעי חסה זרעי איכות 170 זרעים בשקית

כמות:
₪12.00 ₪15.00
הוספה לסל הקניות
9+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסק
אחריות: 12 חודשים
מחיר משלוח: 50
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי


זרעי חסה


למה לשתול זרעי חסה?

שתילה נכונה ומוצלחת של זרעי חסה מרעננת את התפריט הביתי. חסה היא אחד המאכלים המומלצים, הבריאים והטובים ביותר לגוף ולנפש ובאמצעותה ניתן להשיג תחושת שובע בלי להתפשר על הקלוריות. יתרה על כך, בעלי מקצוע רואים בחסה סוג של סופר-ירק כי היא מכילה בתוכה ערך תזונתי גבוה והמון ויטמינים. עם זאת, התנאי הכי חשוב לניצול היתרונות של חסה הוא לשתול אותה לבד.


 


איך שותלים זרעי חסה?

החדשות הטובות הן שכיום ניתן בלחיצת כפתור אחת להשיג זרעי חסה עד פתח הבית. יתרה על כך, לא חייבים להיות בעלים של חצר גדולה או שטח חקלאי על מנת לגדל את החסה לבד. בפועל, כל שנדרש הוא לתאם משלוח מהיר ואספקה של זרעי חסה כדי לשתול אותה בצורה עצמאית. אחרי ששותלים את החסה בהתאם להנחיות, ממתינים תקופה קצרה ומתחילים לקצור את הפירות – או את הירקות.


 


זרעי חסה לחיסכון בהוצאות

ההיבט הכלכלי של הזמנת זרעי חסה כדי לשתול אותם בצורה עצמאית חשוב לא פחות מאשר ההיבט הבריאותי. כמובן שצריך כל הזמן להציב את הבריאות בראש סדר העדיפויות, אך הזמנה מסודרת של זרעי חסה גם מוכיחה שניתן לשלב בין העולמות. בפועל, הזמנה של זרעי חסה ולאחר מכן שתילה שלהם יכולה לחסוך הוצאות לכל המשפחה


 


אין תחליף לטריות

האמת היא שרוב האנשים שבוחרים להתנסות בפעם הראשונה בהזמנה ואז שתילה של זרעי חסה עושים את זה בגלל הטריות. אחרי שטועמים פעם אחת חסה טרייה שהגיעה מהגינה הפרטית ולא ממקומות לא ידועים אחרים, קשה מאוד לחזור לאחור וגם אין טעם לעשות את זה.


 


איפה משיגים זרעי חסה?

הדבר החשוב ביותר הוא להשיג זרעי חסה איכותיים, שנבדקים על ידי כל הגופים המוסמכים וכמובן בטוחים לשתילה ואכילה. בנוסף, רצוי לגדל זרעי חסה יחד עם מערכת הידרופונית לכל הגינה – כדי לחסוך בהוצאות על מים ואנרגיה. גם מערכת כזו קל מאוד להתקין, היא מתאימה לבתים גדולים וקטנים ולאחר מכן ניתן להשתמש בה לשתילת זרעי חסה וסוגי ירקות אחרים.

 

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת