03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

פינת אוכל מעוצבת דגם אלון

1609 פינת אוכל מעוצבת דגם אלון פינות אוכל לקנייה , פינות אוכל למכירה , פינת אוכל למכירה , פינת אוכל למכירה , פינת אוכל מחיר , מחיר פינות אוכל , פינות אוכל לקנייה בזול , פינות אוכל למכירה בזול , פינות אוכל בזול , פינות אוכל מעוצבות לקנייה , פינות אוכל מעוצבות למכירה , פינות אוכל מעוצבות
920.00 to 1150.00 from 8 sellers Sellers:
פינת אוכל מעוצבת דגם אלון - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
פינת אוכל מעוצבת לקנייה במחיר שווה לכל כיס רק ב920 ש"ח בלבד

פינת אוכל מעוצבת מידות : 75 ס"מ * 120ס"מ גובה 76 ס"מ כוללת: שולחן+4 כיסאות פלטת עץ MBF מצופה דמוי שיש רגלי מתכת כיסאות מתכת בריפוד דמוי עור שחור מגיע מפורק - הרכבה פשוטה מאוד מלאי מוגבל!!

כמות:
₪920.00 ₪1,150.00
הוספה לסל הקניות
83+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: 12 חודשים
מחיר משלוח: 190
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי

פינת אוכל מעוצבת דגם אלון
 


 

מה ההבדל בין סוגים שונים של פינות אוכל מעוצבות?

היכרות עם סוגים שונים של פינות אוכל מעוצבות היא בדרך כלל השלב הראשון שאותו עוברים לפני שבוחרים אותן. אם רוצים לבחור פינת אוכל טובה ומעוצבת, חשוב להבין מה ההבדל בין הדגמים הקיימים. אחרי שמשווים בין הדגמים השונים על פי פרמטרים אובייקטיביים, ניתן גם לראות למשל את היתרונות ואת הערך המוסף של פינת אוכל מעוצבת דגם אלון.
 


מה היתרונות של פינת אוכל מעוצבת דגם אלון?

דגם אלון מתאר פינת אוכל מעוצבת שמתכתבת בצורה אלגנטית ונעימה עם סגנונות שונים. אם חלל הפנים מעוצב בסגנון כפרי או קלאסי, אפשר להשתמש בדגם אלון כדי ליהנות משילוב בין שולחן שיש בו פלטת עץ מצופה דמוי שיש לבין כיסאות עם רגלי מתכת. במידה וחלל הפנים כבר מעוצב בסגנון מודרני או מינימליסטי, פינת אוכל מעוצבת דגם אלון תספק מענה מקיף לצרכים עם כיסאות בריפוד דמוי עור ובצבע שחור אלגנטי.

 

העלות המשתלמת של פינת אוכל מעוצבת דגם אלון

אי אפשר לדבר על ההבדלים בין סוגים שונים של פינות אוכל בלי להזכיר את פערי המחירים. כיום יש פערי מחירים של עשרות אחוזים בין סוגים שונים של רהיטים בכלל ובין פינות אוכל בפרט, אבל קיימים גם דגמים שבהם העלות המשתלמת לא באה על חשבון איכות ודיוק. פינת אוכל מעוצבת דגם אלון היא דוגמא מעולה לאופן שבו ניתן לחסוך בהוצאות בלי להתפשר.
 


כך בוחרים פינת אוכל מעוצבת

המפרט המלא של פינת אוכל מעוצבת דגם אלון מתאר כאמור גם את ההבדלים בין סוגים שונים של רהיטים. באמצעות המפרט המתואר על ידי היצרן ניתן ללמוד על המידות של פינת האוכל, הכיסאות והשולחנות ועל היתרונות שלהם.

לאחר מכן, ניתן להשתמש במפרט המתואר על ידי היצרן בשביל להשוות בין פינות אוכל לפי חומרי הגלם. כאשר חומרי הגלם עולים בקנה אחד עם הצרכים של קהל היעד ועם האופן שבו עומדים להשתמש בפינת האוכל, כל המשפחה מקבלת פתרון מעולה בתחום הריהוט ואיכות החיים.


 

 

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת