03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה

1662 פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה פינות אוכל לקנייה , פינות אוכל למכירה , פינת אוכל למכירה , פינת אוכל למכירה , פינת אוכל מחיר , מחיר פינות אוכל , פינות אוכל לקנייה בזול , פינות אוכל למכירה בזול , פינות אוכל בזול , פינות אוכל מעוצבות לקנייה , פינות אוכל מעוצבות למכירה , פינות אוכל מעוצבות
2100.00 to 2625.00 from 8 sellers Sellers:
פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
פינות אוכל מעוצבות למכירה איכותיים ברמה גבוהה כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !

פינת אוכל מעוצבת  מידות : 90 ס"מ * 150ס"מ גובה 76 ס"מ כוללת: שולחן+4 כיסאות שולחן עשוי זכוכית מחוסמת רגלי מתכת  כיסאות מתכת בריפוד דמוי עור לבן מגיע מפורק - הרכבה פשוטה מאוד

כמות:
₪2,100.00 ₪2,625.00
הוספה לסל הקניות
1+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: 12 חודשים
מחיר משלוח: 300
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי

פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה

 

לפי מה בוחרים פינת אוכל מעוצבת?
 

השוואה בין סוגים שונים של פינות אוכל צריכה להיות מבוססת על פרמטרים אובייקטיביים. ככל שמשתמשים ביותר פרמטרים אובייקטיביים על מנת להשוות בין סוגים שונים של רהיטים כאלה, כך עולה הסיכוי למצוא פינת אוכל מושלמת. בנוסף, אפשר ללכת על בטוח עם דגמים מפוארים כמו פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה.

 

היתרונות של פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה
 

פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה עונה על כל הדרישות של קהל היעד והלקוחות. קודם כל, היא נראית נהדר בכל אזור בבית. מלבד פינת האוכל עצמה, אפשר למשל לשלב את השולחן ואת הכיסאות ליד המטבח או בסלון. חוץ מזה, פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה היא דרך מעולה לשנות ב-180 מעלות את האווירה בבית – אבל בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב כפי שהיא הוגדרה מראש.

 

מה התכונות הבולטות של פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה?
 

היכרות עם התכונות הבולטות של פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה יכולה ללמד על הפרמטרים שבהם כדאי להשתמש בשביל לבחור רהיטים. אם בודקים לעומק את המפרט המלא של פינת אוכל מעוצבת מדגם ונציה, רואים למשל את המידות שלה ומה היא כוללת. ספציפית בדגם הזה, מדובר על שולחן ו-4 כיסאות ועל מידות שמאפשרות לשמור על נוחות גם בחלל פנים יחסית קטן.

 

מאיזה חומרי גלם עשויה פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה?
 

 

אי אפשר לדבר על האופן שבו בוחרים רהיטים בכלל ופינות אוכל מעוצבות בפרט, בלי להזכיר את חומרי הגלם שבהם השתמשו. בפועל, חומרי הגלם הם אלו שקובעים עד כמה פינת האוכל תהיה עמידה בפני שחיקה, נוחה לניקיון ומתאימה לכל המשפחה.

ספציפית עם פינת אוכל מעוצבת דגם ונציה לדוגמא, היתרון הבולט הוא שימוש בשולחן עשוי זכוכית מחוסמת וברגלי מתכת. בכל הנוגע לכיסאות, מדובר על פינת אוכל שבה הם עשויים מתכת בריפוד דמוי עור לבן. כל זה יחד מגיע מפורק עד בית הלקוח, אך ההרכבה פשוטה. חוץ מזה, המחיר של פינת האוכל משתלם ומשאיר עוד עודף בתקציב הלקוח.

 

מכירת פינת אוכל ,פינת אוכל לקניה ,פינות אוכל למכירה ,מכירת פינות אוכל ,קניית פינות אוכלמכירת פינת אוכל ,פינת אוכל לקניה ,פינות אוכל למכירה ,מכירת פינות אוכל ,קניית פינות אוכל

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת