03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן

1664 פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן פינות אוכל לקנייה , פינות אוכל למכירה , פינת אוכל למכירה , פינת אוכל למכירה , פינת אוכל מחיר , מחיר פינות אוכל , פינות אוכל לקנייה בזול , פינות אוכל למכירה בזול , פינות אוכל בזול , פינות אוכל מעוצבות לקנייה , פינות אוכל מעוצבות למכירה , פינות אוכל מעוצבות
פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
פינות אוכל מעוצבות למכירה איכותיים ברמה גבוהה כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !

פינת אוכל מעוצבת  מידות : קוטר 90 ס"מ גובה 76 ס"מ כוללת: שולחן+4 כיסאות שולחן עשוי גרניט פורצלן רגלי מתכת  כיסאות מתכת בריפוד דמוי עור לבן מגיע מפורק - הרכבה פשוטה מאוד

כמות:
₪3,300.00 ₪4,125.00
הוספה לסל הקניות
זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: 12 חודשים
מחיר משלוח: 300
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי

פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן



 

מה היתרונות של ריהוט לבן?

הצבע הלבן צריך לשלוט באזורים שונים של הבית והוא קריטי בעיקר בפינת האוכל או המטבח. צבע כזה משדר בין היתר ניקיון, אסתטיקה ועיצוב והוא גם מתכתב עם המאפיינים הבולטים של הסגנון המודרני או הכפרי. בנוסף, כיום קל מאוד לשלב את הצבע הזה בכל החללים הכי חשובים של הבית כי אפשר לעשות זאת באמצעות פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן.


 


כך בוחרים פינת אוכל מושלמת

פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן עונה על כל הצרכים המבוקשים מצד בעלי משפחות ומעצבי פנים. קודם כל, היא מאוד נוחה לשימוש והמשפחה יכולה לשבת סביבה בלי להרגיש תחושה של מחנק וצפיפות. לא משנה מה הגודל של הבית או חלל הפנים במטבח ופינת האוכל, כי הדגם של פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן עושה את העבודה היטב.

חוץ מזה, פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן נראית נהדר ומושכת המון תשומת לב. בגלל שפינת האוכל מעוצבת וקשה להתעלם מהנוכחות שלה, זה אומר שאין צורך לשלב עוד סוגים שונים של רהיטים ואלמנטים דקורטיביים. כמובן שעדיין אפשר לעשות את זה, אך מדובר על שיקול משמעותי עבור מעצבי פנים ואנשים פרטיים עם תקציב מוגבל.


 


איפה משיגים את פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן?

אין ספק שהכי משתלם להשיג את פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן דרך האינטרנט. הרכישה דרך האינטרנט מהירה, משתלמת וזולה יותר מכל אופציה אחרת. למרות שברכישה באינטרנט מקבלים את הדגם של פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן כאשר היא מפורקת, ההרכבה שלה פשוטה מאוד ולא דורשת שום סוג של ידע טכני או מאמץ פיזי.

מלבד האמור לעיל, פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה לבן יכולה להיות דרך מעולה לשדרג את חלל הפנים של הבית לצורך השבחה של הנכס. אם לדוגמא מתכננים להשכיר את הדירה או להעמיד אותה למכירה, צריך לזכור שאין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי על מי שמגיע לבקר – אז כדאי שפינת האוכל תהיה מעוצבת.



מכירת פינת אוכל ,פינת אוכל לקניה ,פינות אוכל למכירה ,מכירת פינות אוכל ,קניית פינות אוכלמכירת פינת אוכל ,פינת אוכל לקניה ,פינות אוכל למכירה ,מכירת פינות אוכל ,קניית פינות אוכל

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת