03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה שחור

1665 פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה שחור פינות אוכל לקנייה , פינות אוכל למכירה , פינת אוכל למכירה , פינת אוכל למכירה , פינת אוכל מחיר , מחיר פינות אוכל , פינות אוכל לקנייה בזול , פינות אוכל למכירה בזול , פינות אוכל בזול , פינות אוכל מעוצבות לקנייה , פינות אוכל מעוצבות למכירה , פינות אוכל מעוצבות
פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה שחור - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
פינות אוכל מעוצבות למכירה איכותיים ברמה גבוהה כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !

פינת אוכל מעוצבת  מידות : קוטר 90 ס"מ גובה 76 ס"מ כוללת: שולחן+4 כיסאות שולחן עשוי גרניט פורצלן רגלי מתכת  כיסאות מתכת בריפוד דמוי עור לבן מגיע מפורק - הרכבה פשוטה מאוד

כמות:
₪3,300.00 ₪4,125.00
הוספה לסל הקניות
זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: 12 חודשים
מחיר משלוח: 300
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי


פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה שחור



 

למה לבחור פינת אוכל מעוצבת בצבע שחור?

פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה שחור יכולה לתת מענה על הצרכים של בעלי בתים ומעצבי פנים. אצל מעצבי פנים, הצבע השחור זוכה לעדיפות כי הוא נחשב אלגנטי ומחמיא לכל אזור בבית או בדירה. באמצעות פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה שחור ניתן לשדרג את המטבח, ליצור הפרדה מלאכותית בין אזורים שונים של הסלון וגם לייצר אשליה אופטית של חלל גדול ומרווח יותר – אפילו בדירות קטנות.

לשם השוואה, אנשים פרטיים בוחרים בדגם השחור של פינת אוכל מעוצבת כי הם רוצים להקל על התחזוקה. בפועל, הרבה יותר קל לנקות פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה שחור מאשר לעשות את זה עם פינת אוכל בצבע לבן. בזכות הצבע השחור, אפשר לאכול סביב השולחן יחד עם כל בני המשפחה ולא להיות מודאגים מהלכלוך המצטבר.


 


היתרונות של פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה שחור

פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה שחור מגלמת עוד כמה יתרונות משמעותיים עבור קהל היעד. מלבד הצבע השחור והבולט שהוא כמובן חלק בלתי נפרד מרשימת התכונות והמאפיינים של הדגם הזה, צריך להזכיר את המידות הנוחות ואת האיכות הגבוהה.

שימוש בחומרי גלם איכותיים שמוכיחים את עצמם גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך הוא זה שהופך את האפשרות של רכישת פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה שחור לפופולארית כל כך. באמצעות חומרי גלם מעולים ומידות מדויקות, ניתן לשלב בקלות את פינת האוכל בכל מקום בבית ולהתחיל ליהנות ממנה באופן מיידי.


 


המלצות על עיצוב לצד פינת אוכל

חשוב מאוד להשקיע מחשבה באופן שבו משלבים אלמנטים דקורטיביים נוספים לצד פינת אוכל מעוצבת דגם פירנצה שחור.

מצד אחד, פינת אוכל כזו תופסת כאמור נוכחות בחלל הפנים של המטבח או הסלון ולכן אין צורך להעמיס עליה עוד אלמנטים. מצד שני, הצבע השחור מתכתב באופן אלגנטי עם סוגים שונים של תמונות ופסלים. אז בסוף, הכל תלוי בהעדפות של בעלי בתים או מעצבי פנים ובסגנון שאותו הם רוצים להשיג בתוך החדר.

 

מכירת פינת אוכל ,פינת אוכל לקניה ,פינות אוכל למכירה ,מכירת פינות אוכל ,קניית פינות אוכלמכירת פינת אוכל ,פינת אוכל לקניה ,פינות אוכל למכירה ,מכירת פינות אוכל ,קניית פינות אוכל

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת