"עידן הקריוקי - ציוד והפקת אירועים" גאה להציג: המדריך המושלם לאירוע שלכם!
המדריך המלא לתכנון אירועים, טיפים לסוגי אירועים שונים, קטנים או גדולים, בבית או בחוץ, המוניים או אינטימים לקטנים או גדולים
והפעם: איך לארגן מסיבה?
נמאס לכם מהשגרה שכל שבוע חוזרת על עצמה? רוצים לשבור אותה באיזה ערב עם כל החבר'ה, מוזיקה ואווירה טובה?
רוצים לארגן מסיבה ולא יודעים מאיפה להתחיל? הגעתם למקום הנכון! טיפים ושלבים לארגון מסיבה בקלי קלות ובלי כאב ראש!
1. בחירת תאריך, ומקום - החליטו מתי? איפה ועם מי? בא לכם לחגוג!
זה יכול להיות באמצע שבוע או סופשבוע, בדרך כלל אנשים פנויים בימים חמישי שישי ושבת אך אם תקבעו מספיק מראש הם יפנו גם את יומם באמצע שבוע.
המסיבה יכולה להיות בבית או חצר אך אם אין את האפשרות ניתן לשכור מקום חיצוני כמו אולם של בית ספר או מתנס ציבורי או אפילו בית קפה.
במידה ואתם מעדיפים לשמור את התקציב לדברים אחרים במסיבה ניתן לערוך את המסיבה במקום בחוץ בטבע כמו לדוגמא: חוף הים, יער, חורשה
ולהשכיר גנרטור שיוכל לספק את החשמל למסיבה (הגברה, תאורה). השכרת גנרטורים היא הוצאה לא כבדה בין 150 ל350 ש"ח תלוי בגנרטור ובצרכים שלכם
והפעלת גנרטור היא פעולה של מספר שלבים פשוטים שכל אחד יכול לעשות.
2. תקציב - מי משלם וכמה?
החליטו לפי מספר המוזמנים מה התקציב של המסיבה, האם גובים כסף מהמוזמנים או שכל אחד מביא משהו?
במה ניתן "לחסוך" ועל מה לא נוותר. הערכו מראש לפי כמות המוזמנים שלכם וההיכרות שלכם איתם.
3. קונספט למסיבה - האם תהיה אטרקציה מיוחדת?
תחשבו על רעיון למשהו מגניב ויוצא דופן למסיבה, זה יכול להיות נושא מסויים למסיבה לדוגמא: המזרח הרחוק, שנות ה60 ולפיו לארגן את הכיבוד, העיצוב והמוזיקה
ניתן גם למצוא אטרקציה מיוחדת שהמוזמנים יוכלו להתחבר אליה לדוגמא קריוקי! בקריוקי המוזמנים ירגישו שהם לוקחים חלק במסיבה, ישתחררו והקרח מיד ישבר!
האווירה של הקריוקי זורמת וגורמת למוזמנים פחות להתבייש ויותר להיפתח ולהתחבר.
גם קריוקי ניתן להשכיר ובכך לחסוך בעלויות רבות. חבילות קריוקי רבות מגיעות כבר מחוברות ומוכנות להפעלה ללא חיבורים של כבלים מסובכים וללא תקלות.
4. מוזיקה - איזה ציוד צריך כדי שתהיה מוזיקה במסיבה?
הציוד הבסיסי ביותר למסיבה זה רמקולים. בהתאם לכמות המוזמנים ניתן להתאים את מספר הרמקולים ואת הסוג והעוצמה שלהם.
יחד עם הרמקולים ניתן לשלב מכשירים רבים תלוי בסדר גודל של המסיבה.
את היעוץ לבחירת הציוד למסיבה ניתן לקבל כאשר מתעניינים השכרת ציוד הגברה למסיבה. ניתן להשכיר את הציוד ההגברה ובכך לחסוך עלויות רבות,
כמובן שיש צורך בתפעול הציוד והרכבתו, אך ישנה אפשרות של השכרת ציוד עם הובלה והרכבה מלאה למי שמתקשה.
5. תאורה - הכירו את מלכת האווירה!.
בכדי ליצור אווירה אמיתית של מסיבה יש להוסיף תאורה. על תאורה למסיבה אסור לוותר משום שהיא תגרום לאורחים שלכם להרגיש במסיבה ותכניס אותם לעניינים.
יש המון סוגים של תאורה. התאורה המומלצת למסיבה היא תאורה צבעונית שניתן לשלוט על קצב החלפת הצבעים ובכך לבחור את קצב המסיבה.
ניתן להוסיף תאורת פליקר לדוגמא, היא ממש גורמת לנו להרגיש במועדון. מומלץ להעמיד עמוד תאורה רגיל בצמוד לשולחן האוכל / שתיה בכדי להאיר על הכיבוד.
גם את התאורה ניתן להשכיר לפי כמות המוזמנים ומיקום האירוע. השכרת תאורה לא יקרה, פשוטה לחיבור ומוסיפה המון למסיבה.
6. עיצוב אווירה ופינות ישיבה
נכון שזאת מסיבה ואנחנו רוצים שהמוזמנים ירקדו ויהיו כל הזמן על הרגליים אך יש לדאוג למקומות/ פינות ישיבה למי שכן רוצה לשבת.
זה לא חייב להיות משהו מסודר ורשמי גם מחצלות יכולות לעבוד פה טוב ואפשר ליצור פינת זולה לאורחים.
כמובן שגם כמה כסאות ושולחן באים פה מצויין בשביל מי שלא רוקד.
במידה ואין לכם סבלנות להתעסק עם זה ניתן להשכיר פינות זולה שלמות עם מזרונים, כריות ושולחנות נמוכים ולעשות כמה פינות זולה מסביב לרחבת הריקודים.
השכרת פוטונים היא פתרון נפלא גם לתוך הבית! פינות זולה לישיבה מוסיפות המון לעיצוב של המסיבה ולחוויה של האורחים.
אם לא אהבתם את רעיון הישיבה הנמוכה גם כסאות רגילים ושולחנות ניתן להשכיר ולסדר בצורה כזו שרחבת הריקודים כמובן במרכז המסיבה.
השכרת שולחנותAnd event chairs are suitable for any concept / design of an event and you can add various design details such as candles, candlesticks, vases, flowers, balloons and more.