03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

חבילת מתנפח וגנרטור

10037 חבילת מתנפח וגנרטור השכרת מתנפחים , מתנפחים להשכרה
450.00 to 562.50 from 8 sellers Sellers:
חבילת מתנפח וגנרטור - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
השכרת חבילת מתנפחים מתנפח וגנרטור במחירים סיטונאים רק 450שח בלבד לכולם כנסו מיד לראות עד גיל 15 חובה צפייה | השכרת מתנפחים | מתנפחים להשכרה
חבילת מתנפח וגנרטור

1. כוללת מתנפח לבחירה
2. מפוח חשמלי
3. גנרטור 2500 וואט
ניתן להוסיף גלגלת חשמל 25 מטר בתוספת של רק 25 ש"ח בלבד
מתאים לילדים עד גיל 15 עד כ 10 ילדים למתנפח
נכנס ברכב פרטי

שימו לב בחגים יש תוספת על החבילה 100 שח !!
בעצמאות תוספת של 200 שח !!
כמות:
₪450.00 ₪562.50
שם החג תאריך מחיר
תאריך השכרה:
שימו לב! במידה ויום החזרת המוצרים הוא ביום ראשון לא תחוייבו על יום שבת
מה כוללת החבילה?

נכנס ברכב פרטי

לקוחות יקרים לצפייה בכל דגמי השכרת המתנפחים שלנו לחצו כאן 

 

 

 

חבילת מתנפח וגנרטור


במקום להזמין ליום ההולדת קוסם או מפעיל אחר שיעלו לכם לא מעט כסף, או לחילופין אם אתם רוצים לחגוג יום הולדת בקטן - תוכלו לעשות זאת בעלות נמוכה אך באיכות גבוהה. על כך במאמר הבא.


 

יום הולדת בקטן

הילד או הילדה חוגגים יום הולדת לגיל שנתיים ואתם רוצים לחגוג להם בקטנה עם 10 חברים מהפעוטון מבלי להשקיע כסף רב במפעיל? או לעשות פעילות בחצר הבית לילד עד גיל 15 עם מעט אורחים ובזול? תוכלו להזמין חבילת מתנפח וגנרטור ב-300 ₪ בלבד ולהפיק אירוע קטן, איכותי וחגיגי. לפעמים השקעה קטנה יכולה לתת המון ללא צורך בהפקה גרנדיוזית מלאת גירויים שלא פעם מבלבלים את הילדים הרכים. להיפך, ביום הולדת קטן חתן או כלת יום ההולדת יקבלו יותר תשומת לב ויהיו במרכז ואתם לא תישאו בעלויות גדולות.


 

אלו מתנפחים מתאימים ליום הולדת קטן

בהתאם לחבילה ניתן לבחור במתנפח אחד מתוך מבחר מתנפחים שכולם מתאימים ליום הולדת קטן ואיכותי. מטירה קסומה מתנפחת או מתנפחים בצורת מסיבה או ליצן ועד למגלשת קפיצה, מחומש או ג'מבורי. כל מתנפח כזה יכול לעמוד בחצר הבית ולגרום לילדים להנאה רבה. בחבילה הכוללת גם גנרטור של 2,500 ואט לא תזדקקו לחשמל ולכן תוכלו גם לחגוג ביער, בפארק או בשטח פתוח אחר.


 

הובלה עצמית

לאחר בחירת המתנפח תקבלו ביחד איתו ועם הגנרטור מפוח חשמלי ותוכלו להוביל הכול ברכבכם הפרטי מבלי להזדקק למתקין או מפעיל. באמצעות המפוח ניתן לנפח בקלות כל מתנפח בו בחרתם. במידה ותרצו לערוך יום הולדת בסדר גודל יותר גדול תוכלו לרכוש חבילה עם 2 או 3 מתנפחים, מכונות מזון ואטרקציות נוספות. הכול בהתאם לתקציב שלכם, למספר המוזמנים ולאווירה אותה אתם רוצים לייצר. ברור שיום הולדת קטן יהיה פחות צפוף ולא פחות שמח מיום הולדת גדול ועם זאת אם יש לכם יותר מ-10 ילדים מוזמנים, מתנפח אחד לא יספיק. מומלץ לבדוק את כל החבילות והעלויות בחברה להשכרת מתנפחים, להשוות בין החברות השונות ולקבל את כל המידע הדרוש לפני ששוכרים חבילה כזו.
  

    

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת