03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

חבילת 3 מתנפחים גנרטור ומכונת מזון

10040 חבילת 3 מתנפחים גנרטור ומכונת מזון השכרת מתנפחים , מתנפחים להשכרה
חבילת 3 מתנפחים גנרטור ומכונת מזון - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
השכרת חבילת 3 מתנפחים גנרטור ומכונת מזון במחירים סיטונאים רק 1150בלבד לכולם כנסו מיד לראות עד גיל 15 חובה צפייה| השכרת מתנפחים | מתנפחים להשכרה
חבילת מתנפחים LARGE

1. כוללת שלוש מתנפחים לבחירה
2. שלוש מפוח חשמלי
3. גנרטור 3500 וואט
4. מכונת מזון לבחירה
( סוכר / פופקורן / נקניקיות ...) ניתן לבחור טלפונית

ניתן להוסיף גלגלת חשמל 25 מטר בתוספת של רק 25 ש"ח בלבד
מתאים לילדים עד גיל 15 עד כ 10 ילדים למתנפח
לא נכנס ברכב פרטי

שימו לב בחגים יש תוספת על החבילה 100 שח !!
בעצמאות תוספת של 200 שח !!
כמות:
₪1,150.00 ₪1,437.50
שם החג תאריך מחיר
תאריך השכרה:
שימו לב! במידה ויום החזרת המוצרים הוא ביום ראשון לא תחוייבו על יום שבת
מה כוללת החבילה?

נכנס ברכב פרטי

לקוחות יקרים לחצו כאן כדי לראות את כל דגמי השכרת המתנפחים שלנו 

 



 

 

 חבילת 3 מתנפחים גנרטור ומכונת מזון
 

 


 

איך חוגגים יום הולדת מושלם באווירה משמחת וללא מאמץ? מבלי להתרוצץ יותר מדי, ניתן להזמין הכול במקום אחד וליהנות ממסיבה מוצלחת. קבלו את כל המידע על חבילת מתנפחים ומכונת מזון.



 

החגיגה המושלמת

הגיע זמן לחגוג יום הולדת לבן או לבת ואתם שוברים את הראש כיצד, היכן ומתי. הסירו דאגות מליבכם כי הכול נמצא במקום אחד בו תוכלו להשכיר חבילת 3 מתנפחים גנרטור ומכונת מזון במחיר מצחיק של 700 ₪. כך כיסיתם את הצד של האטרקציות והכיבוד. תכננו את החגיגה במקום פתוח כמו הפארק הציבורי, חצר הבית או חצר הבניין וכך גם לא תישאו בהוצאות על השכרת מקום. כל מתקן יכול להכיל כ-10 ילדים כך שאם הילד בגיל בית ספר או גן, כל הכיתה שלו תגיע ותשמח בשמחתו. כל המתנפחים מתאימים לילדים עד גיל 15.



 

מה כוללת החבילה?

החבילה כוללת 3 מתנפחים לבחירה מבין מתנפחים בצורת ליצן, מחומש, מסיבה, טירה, מגלשת קפיצה וג'מבורי בדגמים מסוימים, גנרטור של 3,500 ואט להפעלת שלושת המפוחים אליהם ניתן להוסיף בעלות של 25 ₪ גלגלת חשמל של 25 מטר במידה ויש מקור לחשמל באזור. בנוסף, תוכלו לבחור במכונת מזון אחת מבין 4: מכונת סוכר, פופקורן, נקניקיות או מפל שוקולד. על מנת להוביל את כל החבילה בה בחרתם תזדקקו לרכב גדול או להובלה מקצועית.



 

בחירת המתנפחים

המתנפחים אותם ניתן לבחור בחבילה מאוד אטרקטיביים ומאתגרים. למשל, ילדים רבים מוצאים את מגלשת הקפיצה כמתנפח מועדף בשל גודלה. היא באורך של 350 מטר, רוחב 250 מטר וגובה 225 מטר. לפעוטות מאוד יתאים מתנפח ג'מבורי המתאים לילדים מגיל שנתיים. גם הטירה מתאימה לגיל זה והיא קוסמת להם בשל המראה הייחודי שלה. במידה וחוגגים יום הולדת לגילאי 2-6 חשוב מאוד שליד כל מתנפח יעמוד מבוגר על מנת לשמור על בטיחות הילדים ויוודא שעל כל מתקן עולים מקסימום 10 ילדים. ישנה גם חשיבות רבה להעמיד את המתנפחים בצל ולרווח ביניהם כחלק מהבטיחות. לילדים בני שנתיים לא מומלץ פופקורן או נקניקיות, אך בהחלט ניתן להזמין להם שערות סבתא.


   



 

    

  

 

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת