03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

חבילת מתנפח ומכונת מזון לבחירה

10041 חבילת מתנפח ומכונת מזון לבחירה מתנפחים להשכרה
חבילת מתנפח ומכונת מזון לבחירה - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
השכרת חבילת מתנפח ומכונת מזון לבחירה במחיר סיטונאים רק 400בלבד כנסו מיד לראות חובה לראות מתנפחים להשכרה כנסו אליינו מיד עד גיל 15
חבילת מתנפח ומכונת מזון

1. כוללת מתנפח לבחירה
2. מפוח חשמלי
3. מכונת מזון לבחירה
סוכר , נקניקיות , פופקורן ...

מתאים לילדים עד גיל 15 עד כ 10 ילדים למתנפח
ניתן להוסיף גלגלת חשמל 25 מטר בתוספת של רק 25 ש"ח בלבד

שימו לב בחגים יש תוספת על החבילה 100 שח !!
בעצמאות תוספת של 200 שח !!
כמות:
₪400.00 ₪500.00
שם החג תאריך מחיר
תאריך השכרה:
שימו לב! במידה ויום החזרת המוצרים הוא ביום ראשון לא תחוייבו על יום שבת
מה כוללת החבילה?

נכנס ברכב פרטי

לקוחות יקרים לצפייה בכל דגמי השכרת המתנפחים שלנו לחצו כאן 

    

 

 

 

חבילת מתנפח ומכונת מזון לבחירה
 

 


מה כוללת חבילת מתנפח ומכונת מזון לבחירה?

חבילת מתנפח ומכונת מזון לבחירה היא דרך מעולה לשלב אטרקציות באירוע. אבל במקום לרכוש את האטרקציות בנפרד ומספקים שונים, יש דרך לרכז את הדרישות תחת קורת גג אחת. בשביל לעשות את זה באירועים פרטיים או עסקיים למשל, כל שנדרש הוא ליצור קשר עם חברות שמתמחות באטרקציות. לאחר מכן, ניתן כבר לבחור איזה סוג של מתנפח או מכונת מזון יהיו בתוך כל חבילה.



 

המלצות על בחירת אטרקציות

חבילת מתנפח ומכונת מזון לבחירה היא הזדמנות מעולה להתאים את האטרקציות לאופי של האירוע. קודם כל, מומלץ להשוות בין סוגים שונים של אטרקציות ומכונות מזון. בשביל לבצע השוואה כזו באופן מבוסס ומשכנע, מתייעצים עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו. בזכות הידע של בעלי המקצוע, ניתן לדעת טוב יותר איזה סוג של אטרקציות לבחור ולאיזה מכונת מזון לתת עדיפות.

שנית, מומלץ להגדיר את מסגרת התקציב. הגדרה של מסגרת התקציב מאפשרת לסנן את כל האטרקציות, מכונות המזון או חבילות המתנפחים שבכלל אינן רלוונטיות. לאחר מכן, ניתן לברר לגבי העלות הממוצעת של חבילת מתנפח ומכונת מזון לבחירה ומה שהיא כוללת.
 


 

למה לקנות מתנפח ומכונת מזון בחבילה?

חבילת מתנפח ומכונת מזון לבחירה מאפשרת לבעלי אירועים למצוא את האטרקציה הכי נכונה עבורם, במחיר משתלם ובלי להתאמץ. על מנת לעשות את זה, ניתן להתרשם מסוגים שונים של מתקנים מתנפחים ולהשוות בין מכונות המזון. אם קונים גם את המתקן המתנפח וגם את מכונת המזון בתוך חבילה מסודרת, יש סיכוי גבוה יותר לתת מענה מקיף לצרכים של בעלי אירועים ולציפיות של האורחים שלהם.
 


 

אין תחליף לאטרקציות טובות!


בסופו של דבר, האפשרות לתאם אספקה מהירה ומשתלמת של חבילת מתנפח ומכונת מזון לבחירה מוכיחה שאין תחליף לאטרקציות. לא משנה איזה סוג של אירוע מתכננים להפיק או אפילו איפה עורכים אותו, האטרקציות הן אלו שמעניקות לו את האופי. בזכות האטרקציות, ניתן לשדרג את האירוע מיידית וללא שום סוג של מאמץ או דאגות. 

 

 

 

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת