03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

פינות יצירה 15 מקומות

10084 פינות יצירה 15 מקומות השכרת פינות ישיבה , פינות ישיבה להשכרה
85.00 to 106.25 from 8 sellers Sellers:
פינות יצירה 15 מקומות - by Jan 01, 1970
5/ 5stars
חבילות פינות יצירה לילדים במחירים סיטונאים אצלנו ניתן למצוא פינות ישיבה לילדים כיסאות ושולחנות לכל סוגי ואירועים כנסו מיד לראות בעצמכם
חבילת פינות יצירה

15 כיסאות פלסטיק לילדים
4 שולחנות יצירה לילדים

אצלנו ניתן לרכוש חומרי יצירה שונים
יש לגלול למטה לצפייה

ייתכן כי הפינות יצירה יהיו צבועות במקצת אך יבשות
לשים לב זה מוצר השכרה שעובד עם יצירות לילדים
כמות:
₪85.00 ₪106.25
תאריך השכרה:
שימו לב! במידה ויום החזרת המוצרים הוא ביום ראשון לא תחוייבו על יום שבת
מה כוללת החבילה?

השכרת פינות יצירה-תעשו מקום ליוצרים הקטנים!
רוצים לדעת איך מארגנים פינות יצירה להפעלת ילדים? עידן הקריוקי מביאים לכם את כל התשובות.
עברתם פעם ליד פינת יצירה בקניון וחשבתם לעצמכם איזה כיף היה אם הייתם יכולים לארגן פינה כזו גם במסיבת יום ההולדת המתקרבת של ילדכם? עידן הקריוקי עוזרים לכם לעשות את זה בקלות, עם פינות יצירה להשכרה!
פינות יצירה יכולות להתאים ולשדרג כל מפגש הכולל ילדים: גני ילדים, קניונים, אירועים פרטיים, ירידים ועוד. ילדים מלאים בדמיון ויצירתיות, כך שברגע שתארגנו להם מקום ודואגים לחומרי יצירה – האומנים הקטנים יצאו החוצה והם ידעו כבר לבד איזו יצירה הם רוצים להכין!

מה צריך בשביל לארגן פינת יצירה?
הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות, זה ליצור קשר עם חברת עידן הקריוקי ולפרט באיזה אירוע מדובר ומה מספר הילדים הצפויים להשתתף. הצוות המקצועי שלנו ידע לייעץ לכם ולהתאים לכם את הכמויות המתאימות של הציוד לאופי הפעילות. קבלת ייעוץ מחברת עידן הקריוקי אינה כרוכה בתשלום נוסף. אנו חורטים על דגלנו את טובת הלקוח ולכן מחפשים את כל הדרכים להוזיל עבורכם עלויות, כך שאצלנו הייעוץ הוא חלק מהשירות האדיב שתקבלו. פינות היצירה שלנו צבעוניות ומותאמות לגובה ומשקל הילדים וניתן להכניס אותן בקלות לרכב הפרטי שלכם.

השכרת פינות יצירה מחברת עידן הקריוקי כוללת שולחנות יצירה צבעוניים, כסאות וחומרי יצירה. אפשר לתכנן פינות יצירה בהתאם לנושא המסיבה: חיות, נסיכות, חגים, ימי הולדת, סוף שנה ועוד. אפשר גם לוותר על נושא ולארגן פינות יצירה בנושאים שונים, כך שכל ילד יוכל לעבור בין השולחנות ולהכין מספר יצירות. הטיפ שלנו הוא לא לשכוח להשאיר מקום להנחת היצירות המיוחדות עד שהן יתייבשו וכמובן לכתוב את שם הילד מאחורי כל יצירה. אתם יכולים ללוות את פינות היצירה בהדרכה שלכם, או פשוט לפזר את חומרי היצירה ולתת לילדים ליצור, כל אחד לפי דמיונו ורצונו.
החוויה של השכרת פינות יצירה לא מסתיימת כשהאירוע נגמר. בסוף כל יצירה, הילד יכול לקחת את התוצר הביתה וליהנות ממנו בהמשך. כך נשארת לו מזכרת שהוא בעצמו הכין!
השכרת פינות יצירה מאפשרת הפעלה קלה וכיפית לילדים, בכל אירוע ובכל מקום. אין צורך באביזרים נוספים מלבד הפינות שלנו וחומרי יצירה. כל השאר ימשיך מעצמו בעזרת הדמיון של הילדים.
רוצים פרטים נוספים? התקשרו לקבלת ייעוץ חינם לחברת עידן הקריוקי בטלפון 072-2200042 או היכנסו להתרשם מאתר הבית שלנו http://idanvip.com/


השכרת פינות יצירה לילדים ,השכרת פינות יצירה ,השכרת שולחנות לילדים , השכרת כיסאות לילדים , השכרת פינות ישיבה בזול לילדים

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת